dansbandsfrun

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av dansbandsfrun - 22 februari 2010 19:20

Man kan ju inte åka bort och INTE shoppa...


En väska per resa SKA man köpa...


Tyvärr ser man inte den underbara gula nyans på denna VACKRA vårväska som jag ska va helt fucking FABOULOUS i!!!!

  


Sen hittade vi ett par shyssta pjucks till "Mini" och boxen var så söt så vi tog hem den med ;) (bara för att kasta antar jag...)



Sen insåg "Dansbandsfrun" att jag har en förmåga... en gåva... Jag kan PRUTA! För första gången i mitt liv var jag pinsamt slipad och prutade ner dessa två tröjor så mycket att jag skämdes hela kvällen sen och oroade mig massor för den stackars mannen som sålde dom...att han skulle få äta kall ravioli nu med sin mamma i ett ruckel någonstans i den spanska urskogen... aldrig mer säger ja bara...



Sen hittade vi en butik som var som ett paradis för en proffsshopperska som jag. Gjorde värsta fynden i form av "hjälpmedel" till en INVALIDO ;)

Svindyrt i Sweden och billi billi där...


Och NU ska ni INTE skratta åt mig... Men OM man hittar ett riktigt fynd så MÅSTE man köpa det!

Ni vet ju att jag älskar att baka? JAMEN SLUTA SKRATTA DÅ!!!



Tänk, vilka fina gräddbakelser jag kan göra nu! Och för att bevisa att jag inte helt förvandlats från den gamla partyprinsessan till en bullmamma så fladdrar jag givetvis med lösögonfransar för 19 kronor....

(inte fan vet jag hur man sätter dit dom, men glamour ska det bli)

           

Av dansbandsfrun - 22 februari 2010 11:12

  

Några poolbilder. Fanns 4 på hotellområdet.

     


     

Här plockas det snäckor i solnedgången. (ja, jag ska koka dom denna gång, så vi slipper slänga dom) ;)


  


Vet faktiskt inte hur mycket pengar "vissa" gjorde av med på dessa maskiner eller "åkturer"...

  


Vår hotellfoajè


  

Här kunde musikaliska människor sätta sig i foajèn och spela en truddelutt... folk samlades och njöt...

  

Av dansbandsfrun - 22 februari 2010 10:43

Jag ska åka till ÖB tror jag idag...


För att köpa 2 tält.


Ett till att ha på mig, för jag ställde mig på vågen i morse... Inte för att det kom som en chock men oj va desserterna på semestern + kortison har satt sina spår....


och det andra ska jag sova i om nätterna för då slipper jag höra de andra 2 familjemedlemmarnas snarkningar!!! Jag blir tokig!!!   


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards