dansbandsfrun

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av dansbandsfrun - 17 februari 2010 10:41

Hej mina rara kompisar (jag valjer ord utan prickar eftersom det inte finns a, a, o hahahahaha


Sorry om jag inte haft tid med er, men vi har att gora hela tiden. Precis som det ska vara om semestern e lyckad ;)


Jag ska aldrig mer titta pa vderleksrapporten INNAN resan for det har inte stamt alls. Jo det var storm nar vi kom och igar blaste det som 17, men solen ar framme nastan hela tiden och det pendlar mellan 22-26 grader och DET AR KANON!!!


Vart hotell suger ganska fett men det tar vi mer om nar jag kommer hem sen ;)


Nu har jag suttit och njutit av en hotellfrukost, bestaende av croissanter, cafe a lait och en liten kaka till efterratt...och LYCKAN att bara smula ner som ett barn och bara lata allt sta, och resa sig upp och ga AR UNDERBART ;)


Jag har inte badat annu, men hm........liiiiite shopping har det blivit....inte alls sa mycket.......inte nagot att namna knappt ...... ;) bara nagra vaskor osv....


Jag har ocksa dromt om AMA DE CASA...att vi var har ihop hahahahaaha det var skitkul ;) Det var da jag insag att min blogg borjar bli farligt beroendeframkallande....hahahaha


Tack for alla kommentarer, det ar SA harligt.


Nu ska vi ga och lagga oss vid poolen tror jag, (fast grabbarna vill ga ner pa stan o aka tag tror jag) man aker runt hela Playa de Las Americas...


Jag ska forsoka blogga lite till, men nu maste jag rusa ;)


PUSSAR o Mycket LOVE fran Dansbandsfrun m familj!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards