dansbandsfrun

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av dansbandsfrun - 9 februari 2010 19:24

nu kan jag inte använda min vänstra hand eller arm så jag skriver det här för att säga att jag lovar att svara på era kommentarer i morgon...


o söta Cim Tack för utmärkelsen.


o Janne *ler* det var visst bara 19grader när ja kollade nu ;)


puss på er godingar. ps.kul å skriva med ett finger............................................
...............................

Av dansbandsfrun - 9 februari 2010 14:54

....till värmen idag....


Det är 21 grader o sol på Playa De las Americas....

Fatta bara... Mmmmm....   I´m dreaming







Och såhär brunbränd kommer jag bli...



  


HAHAHAHA!!! ja, men vem har sagt att man måste va bra på att redigera sina bilder?? ;)


Av dansbandsfrun - 9 februari 2010 10:14

Tack min älskade vän för att du tipsade mig om den här mannen vill jag börja med att säga.   

 

Sen vill jag också säga att min son är den underbaraste lilla skrutt som finns på jorden. Han såg hur ont jag hade igår (dom var tvungna att följa med eftersom jag inte kunde köra själv)

 

                                     *

 

Så han satt i bilen och höll min hand och blåste på fingrarna. "Mamma, aj aj" och "Aj wow ju" och så klappade han min kind hela tiden...

Han avskyr att åka bil men han klagade inte EN gång på nära 70 mil. (fram o tillbaka samma dag)

 

                                     *

 

När jag träffade MANNEN (jag kan ju inte skriva doktor) så sa han:

 

"-Får jag se din tunga?"   

 

Eh...........

 

Snälla du, borde vi inte känna varann lite mer först, tänkte jag säga...

 

Men visst, jag langade fram min Gene Simmons kopia...   

 

                                    *

 

Sedan fick jag akupunktur...

 

Därefter behandlade han mig på ett skithäftigt vis som jag inte kan förklara så bra men bra blev det...

 

                                    *

 

Mitt bäcken hade ROTERAT, och eftersom jag har gått med detta i 2 år så har det förstört min högra höft och tryckt ihop mitt högra ben så det var kortare än det vänstra...

 

                                    *

 

(men han har korrigerat bäckenet nu den fantastiska mirakelmannen)

 

                                    *

 

sen sa han direkt att min sköldkörtel var uppförstorad och det ska vi behandla.

 

                                    *

 

Sen var det nåt med hypotinusan, eller hypofysen eller Kanske han frågade om jag ofta fryser?   

 

Nåt var det men jag minns inte    Det var SÅ mkt att ta in...

 

                                     *

 

Sen var det lite andra grejer, som jag vill behålla för mig själv.

 

Men jag var så lycklig att jag nästan SPRACK när vi gick ut därifrån...Jag har fått tillbaka HOPPET!!!

 

Jag vet att jag kommer bli bättre!!

 

 

Jag passar på att avsluta med en mening som jag sa till sambon, i somras när vi cyklade sida vid sida nere på landet en dag i solskenet;

 

-"Alltså, jag har det så otroligt bra att jag ibland blir avundsjuk på mig själv"    

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards