dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av dansbandsfrun - 7 februari 2010 18:05

Jag har alltid sagt att jag ska undvika att blogga om mina leder och värken jag har ibland...

 

Men på sista tiden har jag ju berättat och nu säger jag hej svejs ett tag för idag har det varit den värsta dagen på mycket länge.

 

Jag har så ont att jag knappt kan använda datorn, jag kan inte hålla i saker, eller leka med min son. Jag kunde knappt hålla i besticken när vi åt...

 

Och det är inget kul att blogga då... ;)

 

I morgon kommer jag dock att ta ett steg i rätt riktning mot förbättring. Jag ska ner till en karl i Småland som ska försöka hjälpa mig.

 

Han är Naprapat, homeopat o tusen andra saker. Jag berättar mer när jag varit där.

 

Men nu ska jag ta en morfintablett, och lägga mig å fulgråta igen... ;)

 

Ha en bra kväll. Jag har 2 grabbar som är jättegulliga här så det är inte synd om mig ;) Jag tänker ALDRIG ge upp hoppet om att bli bra!!!

 

 

Av dansbandsfrun - 7 februari 2010 12:05

Ni måste hjälpa mig med en VIKTIG sak.

 

Man får ju ofta brev från Yves Rocher med många erbjudanden. Det ena finare än det andra... men jag gäspar bara... Hur orkar dom?

 

MEN...

 

Dom är SÅ kluriga. Dom VILL verkligen locka kunder... Dom tar till så fyndiga saker, och har fina premier...

 

MEN...

 

Vem fan GÖR dom här grejerna som skickas med?

 

Det MÅSTE ju vara slavar? Eller?

 

Kolla in detta:

 

  

först detta... vilken liten gullig tingest? "TILL MIG" wow... känns SÅ personligt...

 

  

NÄMEN, vad skådar mitt norra öga (what?) är det inte en liten lapp instucken i hörnet så säg? SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG NU....Tänk om JAG vinner en premie???

 

  

JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag vann en stor väska!!! (Ja, om jag beställer andra varor förstås) Vilken Lyckans ost jag är...HALLELUJA!!!!

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards