dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 23:52

Blggplatsen meddelar att det är driftstörningar på Bloggplatsen.


Bare så vi vet det... Det har varit svårt att komma in här idag för både några av er och för mig.


Hoppas det funkar igen i morgon.


SOV GOTT

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 14:13

  

 

Sambon:

- Vet du att du har något på din nagel?

Jag:

- Mmmmm... Det är en backspegel.

Sambon:

- En BACKSPEGEL?

Jag:

- Mmmmm... Till Mini´s Porsche...

Sambon:

- Jaha...men varför har du den på ditt finger?

Jag:

- För jag skulle limma dit den och limmet var så starkt så den fastnade förstås...

Sambon:

- Jamen, det verkar ju hur vettigt som helst...

Jag:

- Mmmmm... jag tänkte kolla om jag ser min hjärna nästa gång jag petar snorkråkor.........

Sambon:

- Din värk MÅSTE gå över snart, nu har du varit inne alldeles för länge...

Jag:

- Mmmmm...jag har nog det...

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 09:23

Frågan är om man inte har världens bästa man, om han åker ut i snöstorm för att köpa färska frallor som vi ska ha till frukost?   

 

  

bild lånad på kryddburken.se

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 08:45

Hur kan detta få hända?

Jag tycker dom kan betala en härlig solsemester till honom som ursäkt...MINST!


http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5814274








Ovido - Quiz & Flashcards