dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Gulligaste Läsare!

Av dansbandsfrun - 31 januari 2010 21:52

Jag har så ont i mina händer nu så jag skriver med långfingrarna.   


Så jag vill härmed tacka alla som kommenterat idag, för jag fixar inte att svara hos er ikväll.

OM ni visste va stolt och glad jag blir när ni berömmer mig för mina "skapelser". Jag tar upp beställningar om någon är sugen (o då lovar jag att skära bort kanterna) hihi


Men återigen, TACK för allt supergulligt ni har skrivit!!!! Det är så härligt att logga in och se att ni förgyllt min dag!!

 

NI ÄR BÄST!

 

Love  

 
 
Diana

Diana

31 januari 2010 22:17

Ajaj, är det värken eller något annat som gjort att du har ont?

Sv: Du får tolka det där med maken precis hur du vill... Någon i hushållet blir glad oavsett. ;)
Ja, vi är väldigt jämställda här nere eftersom båda könen kan ha ballar. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Combattjejen

Combattjejen

2 februari 2010 08:06

Ajdå, det där såg inte skönt ut alls... :(

http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards