dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

KalasBilder!!

Av dansbandsfrun - 31 januari 2010 17:14

Jaha nu ska jag försöka sammanfatta dagen med lite bilder, ingen av våra gäster ville vara med på bild så vi posar som vanlig själva   

 

PS: Ang smörgåstårtan, så var jag i valet o kvalet igår om jag skulle skära bort kanterna, men jag tog beslutet att det var överkurs så jag hoppade det.   

 

(den blev jättegod) om jag får säga det själv och det får jag ju (hihihi)

 

  

 

  

    

  

 

  

 

"Mini"s ena söta kusin W

  

 

Lite marängswiss till dom som inte ville ha tårta.

 

  

 

Tack allihop för alla fina presenter! Jag Mini kommer ha skitroligt ikväll. Och jag Mini kan knappt vänta tills

han får kolla "Karlsson På Taket"

 

LOVE  

 
 
Neta

Neta

31 januari 2010 17:44

Jösses anåda... du har inte funderat på att öppna café?

http://netaave.blogg.se

 
Ingen bild

Lilla My

31 januari 2010 18:05

Den ser riktigt god ut och ni är jättefina på bilderna.Kram

 
Ingen bild

Jenny

31 januari 2010 19:18

Ni ser ju fortfarande nykära ut...... FINT!
Hoppas att ni haft en riktigt fin o mysig dag.....

 
Em

Em

31 januari 2010 19:32

Hahahaha! Hahahaha! Sorry, men du... HAHAHAHA! Jisses vad SERIÖS du är! Vacker är du, och roligt att se din seriösa sida på bild, för visst fick du skärpa till dig liiiiite för att inte hitta på bus?

Jag är imponerad av smörgåstårtan, den är verkligen jättefin och för min del äter jag gärna både tårta och sviss. :D

Med så vackra föräldrar är det inte konstigt att Mini har blivit en sådan vacker charmör. En vacker familj helt enkelt.

http://egoinasmamma.nu

 
Lisa

Lisa

31 januari 2010 21:01

Herre gud qvinna vad du kan!!!!!!!!!....
Du imponerar så på mig...
Skulle vilja smaka en bit av den fina tårtan...
Och din nya frissa var ju helt underbar...
Det blir nog ny tändning i kväll...fniss

kram lisa


http://unikajag.se

 
Diana

Diana

31 januari 2010 21:10

Inte illa pinkat! Ser ut som om ni hade det riktigt trevligt! Jag har bara ett klagomål... varför är du med på alla bilderna där mannen är? Det förstör i min fantasi lite. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Katta

Katta

2 februari 2010 14:20

Tårtan ser ju helt fantastiskt god ut! Ni ser inte heller så dumma ut, du och din familj! ;)
Tack för att du delar med dej av ditt liv i ord och bilder! Alltid lika underhållande!
Kram

http://kattasplejs.bloggsida.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

2 februari 2010 14:44

Åh vad jag vill tacka er för att ni skriver så gulligt om oss (o tårtan) hihi
Ni är dom bästa läsarna som finns, man får ju världens självförtroende ju!!! ;) TACK!!!! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
AM

AM

2 februari 2010 19:11

Du är ju en riktig kallskänka ju, visst är det kul att skapa. Har väl missat något att nån fyllt år.. men inte är det väl du? Vi firade dig i höstas. Mannen i huset är det nog. Ett riktigt grattis i efteråt.. eller är jag ute o cyklar(åker skidor)?Du jag har en överraskning till dig som kommer så fort jag hittat något lämpligt att skicka det i,,,, nu blev du nyfiken va? Handlar om... Dansbandskampen, ej musik, men lite... ja.. fägring stor eller glasögon..!!!!!??????

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards