dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Nybakade frallabullar!

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 22:21

herregud, jag blir mer o mer lik en riktig mat/bak-blogg...

 

Men frallabullarna blev bra. Jag hade inget vallmo/sesamfrö så jag tog knäckebröd med sesamfrön och stötte i en mortel och strödde på. Det blev jättegott.

 

 

 

 

Och bara så ni vet, så har det här varit bland de tråkigaste fredagar i mitt liv!

BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

 

Har inte haft ett skit att göra. Jag kan ju inte börja förbereda söndagens kalas förrän i morgon i allsin dar...

 

anyhow...sov gott mina kära vänner 

love     

 
 
Kison

Kison

30 januari 2010 07:21

Mmm dom ser jätte smaskiga ut :-)

http://sandmellantarna.com

 
Diana

Diana

30 januari 2010 07:39

Stackare... Är det därför som du var så aktiv med att kommentera och svar? Gissar att gubben är iväg så att du får sköta dig själv.
Bullarna ser jätte goda ut!

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

30 januari 2010 08:41

Det ser gott ut, och vad påhittigt av dig att krossa knäckebröd!
Jag kan tycka att det är skönt att vara helt sysslolös, men ibland blir till och med jag rastlös. Ha det så kul idag, med mormor och kalasförberedelser.

http://horni.blogg.se

 
lady thirty

lady thirty

30 januari 2010 08:52

tack för din finfina kommentar!
hoppas att din lördag blir roligare än din fredag.

http://www.ladythirty.blogspot.com

 
E M E L I E :)

E M E L I E :)

30 januari 2010 10:49

sv: Jo det är bra, och tack så mkt :)
ska du göra ngt speciellt idag då ?

http://pemzick.blogg.se

 
Ingen bild

månstråle

30 januari 2010 14:28

åhh va goda!! :) de ser ut .
ha en bra dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards