dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Tröja o väska från London säljes!

Av dansbandsfrun - 29 januari 2010 10:56

Nu säljer jag en väska från PRIMARK, London. Jättefin, mellanbeige. aldrig använd. 150:-

 

  

 

och en jättevacker stickad tröja med stora armar.

strl.42/44 (aldrig använd ) kan snöra ihop den under bröstet. också inköpt på PRIMARK. 200:-

  

 

  

 Love   

 

 
 
månstråle

månstråle

29 januari 2010 16:14

Va fint ! :) du fått det i ditt kryp in!!
Tack för omtanken..ja allt går upp o ner..men i dag är det bättre!! ha det dunder bra kväll!! :)
kram på dig!

http://metrobloggen.se/paula35

 
Ama de casa

Ama de casa

29 januari 2010 17:07

Varför köper du saker som du inte använder? ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

29 januari 2010 17:23

Åh Ama de casa, om du visste hur många ggr jag frågat mig själv det...
Du skulle se min garderob...lappen är kvar på massor av kläder... hinner liksom inte använda allt ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
charlotte

charlotte

29 januari 2010 21:45

tröjan var jättesnygg men lite väl stor för mig o så är det väl korta armar

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards